fonty iso8859-2

M. Foltyn mario na itnet.cz
Pátek Červen 23 15:20:42 CEST 2000

> a jaký program používáte? Pokud nám to nesdělíte, nikdo se nebude ani
> snažit Vám odpovědět. Uveďte též krátký příklad, jak postupujete, co
> očekáváte, že daný postup bude poskytovat, a co doopravdy poskytuje.

Oops, jsem to ale trouba. pouzivam perl s podporou pdflib-3.

jednoduchy skriptik:

#!/usr/bin/perl

use pdflib_pl 3.0;

$p = PDF_new();

die "Couldn't open PDF file" if (PDF_open_file($p, "test.pdf") == -1);

PDF_set_parameter($p , "resourcefile", "./pdflib.upr");

PDF_begin_page($p, 595, 842);
$font = PDF_findfont($p, "Helvetica-Bold", "iso8859-2", 0);
PDF_setfont($p, $font, 18.0);

PDF_set_text_pos($p, 50, 700);
PDF_show($p, "ěščřžýáíéĚŠČŘŽÝÁÍÉúÚůŮ");
PDF_end_page($p);
PDF_close($p);

PDF_delete($p);

pdf soubor zobrazuje (bez uvozovek): " š  žýáíé Š  ŽÝÁÍÉúÚ  "

v souboru Helvetica-Bold.afm zchazi specifikace chybejicich pismen.
a ja potrebuju vedet, kde sehnat *.afm soubory, ktere obsazuji vsechny
znaky iso8859-2

omlouvam se za nepresnost
hezky den

M. Foltýn