modem

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Pátek Červen 23 21:22:20 CEST 2000

> Modemy nelze jen tak spojit. Musi to podporovat. Musi umet "leased line"
> nebo to musi byt "baseband" modemy.

Pokud je mezi modemy ustredna a na modemu blika kontrolka AA (automatic
answer - to znamena, ze je tam vyzvaneci signal), mel by se modem spojit
automaticky pomoci mgetty.
Pokud ne, pak by melo fungovat tohle:
kill -USR1 <mgettypid>
To pak zvedne modem rucne a me se takhle podarilo spojit na stole bez
jakekoli ustredny a vyzvaneciho signalu dva uplne obycejne modemy.

Jiri Stepanek <jstep na volny.cz, jiri.stepanek na atlas.cz>
student Gymnazia trida Kapitana Jarose Brno
Web: www.jaroska.cz, math.jaroska.cz
W na P: wap.jaroska.cz
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.