jeste apache

Pátek Červen 23 21:35:21 CEST 2000

David Trcka wrote:

> Ale jisteze ano. Jen mi to pridela praci. Asi bych mel vysvetlit, o co mi
> vlastne jde.
> Jde mi o to, ze kdyz si uzivatel jednoho virtualu vytvori pomoci skriptu
> nejaky soubor, tak jsou v zasade 2 moznosti (ostatni jsou variace na
> jejich tema):
> 1. soubor vznikl nejakou akci cgi-skriptu, pak musim pouzit spravne
> nakonfigurovany suexec a pohrat si s pristupovymi pravy
> 2. soubor vznikl nejakou akci PHP a spol., takze si musim pohrat s
> konfiguracnimi volbami jako php3_open_basedir, php3_safe_mode apod.,
> [...]

Hmm, myslim, ze jednodussi bude pouzit PHP jako externi binarku a
presvedcit vsechny, kteri jej chteji pouzivat, ze soubory *.php3 musi
nyni byt *.cgi (neni podminkou - CGI skript muze mit i koncovku .php3) a
na prvnim miste skriptu _musi_ byt #!/usr/bin/php (takze to pojede pres
SuExec a je po starostech). Ne? Jo, nezapomente na strict mode v PHP :-)

--
                        Milan Kerslager