dve sitove ISA karty v RH 6.0

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Pátek Červen 23 19:29:29 CEST 2000

Dobry den,

mam v Linuxu dve sitove ne2000 ISA karty, jedna je noname a druha DLINK.
Oboum temto kartam jsem v conf.modules urcil modul ne.o.

alias eth0 ne
options eth0 ........ atd.

alias eth1 ne
options eth1 ........ atd.

Pomoci linuxconf jsem nastavil pro jednotlive karty jejich IP a masku. Potud
vse ok. Pri startu linuxu se pokousi detekovat obe karty. Vzdy se ale najde
jen jedna a druha skonci tradicni hlaskou delayed eth1 initializion.

Karty maji samozrejme kazda jine IRQ a IO adresu. Pokud prohodim poradi v
conf.modules, krasne se nacte vzdy ta karta, ktera je na prvnim miste jako
eth0 , ale tak druha se nikdy nepodari. Rucni nahozeni po nastartovani
celeho Linuxu pomoci ifconfig eth1 up dopadne hlaskou, ze dane zarizeni
nemuze najit.

Uz opravdu nevim, v cem by to mohlo byt. Potrebuji rozjet tyhle dve karty,
jine ISA nemam a ten pocitac je vykopavka s ISA sloty a jednim VL BUSem.

Nemate nekdo nejaky napad? Kompilace jadra by byla dost slozita, takze timto
smerem bych se ubirat nechtel.

S pozdram
David Zencak via Jan Povolny (jpovolny na iol.cz)