Dokonceni: - Integrovana zvukovka VIA Technologies VT82C686 na desce MicroStar MS-6309

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červen 23 22:44:53 CEST 2000

On 23/06/2000, Jura wrote:

> VIA Technologies VT82C686 [Apollo Super AC97/Audio]
> Chipset Creative CT5880
> Po vytvoreni souboru souboru conf.modules a pokusu o prehrani zkusebniho
>
> zvuku je bohuzel ticho.
> /etc/conf.modules vypada takto:
> alias parport_lowlevel parport_pc
> alias sound-slot-0 via82cxxx
> options sb support=1
>
> modprobe gus vypise:

Mozna mi neco uniklo, ale proc zkousite zavest modul gus? Ta zvukovka je
snad kompatibilni s Gravisem?

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi