Staroffice (NFS & ISO-8859-2)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Červen 24 18:04:05 CEST 2000

Tak se nejak snazim zdolat cesky tisk ze staroffice. Musim rict, ze ne moc
uspesne, ale narazil jsem v dokumentaci na to, ze je vyzadovano zamykani
souboru, coz nad nekterymi nfs servery nejde. Resi se to pres

export STAR_PROFILE_LOCKING_DISABLED=1

treba to bude tem co si stezuji na NFS chodit.

Jinak jsem podle zde padleho navodu nalinkoval ISO-8859-2 fonty, ale nijak
to nepomohlo. Stale mi to na obrazovce ukazuje skvelou cestinu, ale v
tisku ceske znaky chybi a jejich doplneni pres  ogonkify -SO -ATH vede k
tomu, ze ž ma za sebou mezeru jako hrom,  takze text je hnusny. Kdyz to
neogonkuji, tak jsou pozice OK, ale zase je tam misto ž znak 3/4. Podle me
tam SO stale nedava encodings vector pro ISO-8859-2, ale postscript neni
ma silna stranka tak nevim.

Nejake namety? Dokumentace pouze tvrdi, ze ted uz je East Europe uplne OK
(akorat ze tim zrejme mini azbuku).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.