Vypalovani DVD

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Neděle Červen 25 10:45:54 CEST 2000

Miroslav Lednicky <lednicky na spszl.zln.cz> píše v diskusním
příspěvku:39531B4C.4711B140 na spszl.zln.cz...
> Zdravim vsechny!
>
>     Zajimalo by mne, jestli se daji pod Linuxem vypalovat DVD.
> Zkousel to nekdo? Pokud ano, tak na jakem HW?
>
>                                Miroslav Lednicky

No, s timhle nemam zkusenosti, ale rekl bych ze snad na DVD-R respektive
DVD-RAM (RW, R/W atd.) :-)) Pokud jde o software, myslim ze jediny standard
pro DVD je UDF, ktery se pouziva i pro paketovy zapis na CD-R, nebo lepe
CD-RW a ten bude k dispozici v jadrech stabilni rady 2.4. Muzete zkusit i
backporty pro 2.2, ale rekl bych, ze je to stale v alfa verzi a to jeste co
se cteni tyce.

Mila Kuchta