Jadro a Joliet Extensions

Ing. Václav Peroutka peroutka na okd.cz
Pondělí Červen 26 07:35:01 CEST 2000

Nejsem si jist, cim to presne je, ale se starym jadrem 2.0.38 po
namountovani
CDromu se objevi napis "Microsoft Joilet extension...atd" a mod souboru
nejsou u vsech stejne, treba .deb se nastavi na read, takze v mc se do nej
"podivam"
i dovnitr, staci klepnout na ENTER.

Prelozil jsem jadro 2.2.14, vcetne Joliet ext.., po namountovani to uz
nepise nic a
vsechny soubory maji mod read/execute. Takze treba v mc se nedostanu do
baliku .deb,
protoze ten se ho snazi spustit a da mi hlasku COSI( unrecognized command
mam pocit)
 '<ARCH.>'.

V CDROM Howto jsem nasel jenom malou zminku o Jolietu, ze to je vlastne
podpora
dlouhych jmen, ta funguje. Ale proc se ty mody nastavuji tak, jak se
nastavuji, to nechapu.

Mate nekdo napad, co s tim ?