Staroffice (NFS & ISO-8859-2)

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Pondělí Červen 26 07:59:47 CEST 2000

Dan Ohnesorg wrote:

> Jinak jsem podle zde padleho navodu nalinkoval ISO-8859-2 fonty, ale nijak
> to nepomohlo. Stale mi to na obrazovce ukazuje skvelou cestinu, ale v
> tisku ceske znaky chybi a jejich doplneni pres  ogonkify -SO -ATH vede k
> tomu, ze ž ma za sebou mezeru jako hrom,  takze text je hnusny. Kdyz to
> neogonkuji, tak jsou pozice OK, ale zase je tam misto ž znak 3/4. Podle me
> tam SO stale nedava encodings vector pro ISO-8859-2, ale postscript neni
> ma silna stranka tak nevim.

A přidal jste po nalinkování seznam těchto fontů do souboru psstd.fonts v
adresáři $SO52/share/xp3/psstd.fonts? Mě chodí čeština po těchto úpravách jak
na obrazovce tak i na tiskárně bez problémů. Do psstd.fonts lze seznam fontů
přidat např. ze souboru fonts.dir následujícím způsobem:
(původní z fonts.dir):
alexb___.pfb -ulT1mo-Alexandria-bold-r-normal--0-0-0-0-p-0-adobe-fontspecific

(změněný v psstd.fonts):
alexb___, -ulT1mo-Alexandria-bold-r-normal--%d-%d-%d-%-p-0-adobe-fontspecific

Zdraví
--
Zdeněk Drlík, diplomovaný technik
Klein & Blažek spol. s r.o.