Gravis Ultrasound PnP - ALSA 0.5.8a - Jak nastavit implicitni hlasitost?

Karel Sovicek karel.sovicek na b-d.cz
Pondělí Červen 26 09:40:45 CEST 2000

> pecist si dokumentaci. alsactl
>
>				Petr Cech

Bohuzel, po instalaci ALSA 0.5.8.a tam zadny alsactl neni. Zvukovy mixer z KDE hlasitost ovlivnuje, ale nelze nastaveni ulozit. Navic to funguje nejak divne, posuvnik pro balance vubec balance nenastavuje, ale jakoby se trochu meni hloubky a vysky. V zasade to hraje (Vawy, Mp3 a tak), ale zvuk je mene dynamicky nez pres Windows. Ve Winampu (po Linuxem se to jmenuje nejak jinak) jde nastavit vystup a tam se po instalaci ALSA objevil "default sound driver". Stahl jsem si jen soubor: alsa-driver-0.5.8a.tar.bz2 a postupoval podle navodu. Mel jsem delat jeste neco jineho?

Karel Sovicek