Jak prejmenovat fonty v StarOffice

Jiri Biba student bibaj na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 26 12:17:18 CEST 2000

	Ahoj vsichni!

	V souvislosti s predchozi zpravou de mne: "HOWTO Hezky
	cesky v StarOffice + tisk" mam jeden problem.
	Vsechno uzasne funguje - moje SO pisou cesky, tisknou
	cesky, jenom se mi nadari jedna vec. Ceske fonty, ktere mam
	v RH6.1 nemaji onen obligatni apendix v nazvu: CE.
	Pokousel jsem se vsemi dostupnymi prostredky SO donutit,
	aby mi fonty prejmenovaly, ale neslo to. Jakmile jsem totiz
	treba font Alexandria prejmenoval na Alexandria CE - to
	abych tech 13 fontu nemusel mezi zbyvajicimi 50 hledat,
	nerku-li si dokonce pamatovat jejich jmena - (primo z
	Printer Setupu SO) tak v nabidce fontu se sice objevil
	takto pojmenovany font, ale ouha, jakmile jsem vzal nejaky
	text do bloku a nastavil Alexandria CE, tak mi tam misto Alex.
	prisel nejaky uplene jiny nesmyslny font (nejaky vobrazky)
	a po alexandrii ani vidu ani slechu. Delal jsem vsechno mozny
	vsetne editece *.afm a *pfb souboru, souboru fonts.dir atp.
	Nic nezabaralo. Pokud se proste fonty nejmenuji tak jako
	v originalu (coz uplne nevim, odkud ten nazev SO berou,
	pac po zmene jmena v alexm.afm na Alexandria__CE sice
	SO takto nazvaly ten font, nicmene potom pri nastaveni toho
	fontu to zas skoncilo katastrofou... anebo za to nemuzou
	SO a je to tim, ze nemam v XF86Config nastavene ty cesty
	k ceskym fontum? Jinak mi tam totiz nechybi...

																Bebe