Gravis Ultrasound PnP - ALSA 0.5.8a - Jak nastavit implicitni hlasitost?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 26 15:54:38 CEST 2000

On Mon, 26 Jun 2000, Karel Sovicek wrote:

> Bohuzel, po instalaci ALSA 0.5.8.a tam zadny alsactl neni. Zvukovy mixer z KDE hlasitost ovlivnuje, ale nelze nastaveni ulozit. Navic to funguje nejak divne, posuvnik pro balance vubec balance nenastavuje, ale jakoby se trochu meni hloubky a vysky. V zasade to hraje (Vawy, Mp3 a tak), ale zvuk je mene dynamicky nez pres Windows. Ve Winampu (po Linuxem se to jmenuje nejak jinak) jde nastavit vystup a tam se po instalaci ALSA objevil "default sound driver". Stahl jsem si jen soubor: alsa-driver-0.5.8a.tar.bz2 a postupoval podle navodu. Mel jsem delat jeste neco jineho?

Jak je skvele, kdyz nekdo nezalamuje radky, to se skvele cte, jupiiiiiiiii

Jestli tam neni alsactl, tak jste nestahl vsechno a nebo kompilace
skoncila predcasne.

Musite stahnout alsa-driver, alsa-lib a alsa-utils a vsechno prelozit +
instalovat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.