Netcape a Apache cesky

root martin na cl.jokaplus.cz
Pondělí Červen 26 16:28:34 CEST 2000

Radek Vybiral wrote:

> I kdyz je tech informaci malo, pokusim se zaves~tit a odhadnout jak to ve
> skutecnosti je.
>
> Dokument je napsan ve Win1250 kodovani, je v nem vyznaceno kodovani
> direktivou <meta> na hodnotu windows-1250.
>
> To potom nepomuze ani dvanact modulu cestiny, pokud je to kodovani
> vyznaceno v dokumentu, tak se modul tomuto kodovani prizpusobi.
>
> Tak co? Trefil jsem se do cerneho?
>
> R.V.
>
> P.S. V RedHat 6.2CZ chyba neni, protoze me to funguje s csackem, takze to
> bude zrejme tak jak jsem napsal vyse.
>
> R.V.

No bohuzel jste se netrefil  vubec nepouzivam k tvorbe stranek zadny frontpage
a homesity, ktere mimochodem umoznuji vkladani i jineho kodovani nez je
windows-1250. Ale tohle mi dela i netcape, kdyz otevru stranky na netu nez  ty
svoje stranky na  lokalnim Apachi.
Takze punta je zakopanej jinde. Ale kde..?

Martin Hubacek
Database admin on Joka Plus s.r.o.