Routovani IPX mezi Arcnetem a Ethernetem

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Pondělí Červen 26 20:55:53 CEST 2000

Mě na novém jádru 2.2.14 (RH 6.2) už nefunguje IPX už vůbec. Jakýkoli příkaz
(třeba ipx_interface ) hlásí:
ipx_interface: socket: Invalid argument
A ješte v distribuci RH6.0 to šlapalo.
Nevíte co s tím?
Díky Vladislav Švadlenka

Petr Labaj <labaj na hicomp.cz> píše v diskusním
příspěvku:8i8n42$vhp$1 na regina.gin.cz...