Netscape a Apache cesky

Úterý Červen 27 09:47:04 CEST 2000

On Mon, 26 Jun 2000, Milan Kerslager wrote:

> Myslim, ze zasadni problem bude v tom, ze musite hledat chybu u sebe a ne
> u nas. BTW: mate vubec tu stranku nekde vystavenou, jake fonty mate
> nastavene pro iso-8859-2 encoding v Netscape?
>
> Dalsi problem asi bude v tom, ze to docela zatina obtezovat konferenci (
> jeden problem nejakeho "sikuly" ctou stovky lidi - 10 prispevku je cca
> 7000 mailu....)

Ted jsem take narazil - Apache, ktery je v 6.2 CZ ma blbe radek META v
hlavicce standardne dodavaneho souboru index.html v koreni serveru. Ma tam
byt:

<META http-equiv="Content-Type" content="text/html;charset=iso-8859-2">

A je tam nespravne (mod_czech to ignoruje):

<META NAME="ContentType" CONTENT="text/html;charset=iso-8859-2">

Chyba se projevi, kdyz si clovek zmeni SourceCharset treba na
windows-1250.

--
                        Milan Kerslager