Netscape a Apache cesky

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Červen 27 10:26:07 CEST 2000

Milan Kerslager wrote:

> Ted jsem take narazil - Apache, ktery je v 6.2 CZ ma blbe radek META v
> hlavicce standardne dodavaneho souboru index.html v koreni serveru. Ma tam
> byt:
>
> <META http-equiv="Content-Type" content="text/html;charset=iso-8859-2">
>
> A je tam nespravne (mod_czech to ignoruje):
>
> <META NAME="ContentType" CONTENT="text/html;charset=iso-8859-2">

Nojo, je to tak. Omlouvam se, moje chyba. Spech byl prilisny.

Jinak k tomu problemu, doporucuji nejjedndussi mozny postup:

a) schovejte si vasi konfiguraci apache a vase data
b) reinstalujte prislusne rpm baliky (apache,php)
c) spustte httpd (/etc/rc.d/init.d/httpd start)

a uvodni stranka by mela byt videt spravne cesky i z jinych masin.
Pokud toto nejde, je nekde nejaka hodne divna chyba, spis u klientu,
nez na strane serveru.

No a pak vedle te stranky index.html dejte tu vasi stranu
a (bez restartu apache) si ji zkuste zobrazit.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz