Nastroje pro Dial-Up

Ing. Radek Skoták skotak na blansko.cz
Úterý Červen 27 14:05:24 CEST 2000

> Jdete na to zcela spatne. To neni vec postovniho programu ale MTA.
> Postovni program jenom preda maily sendmailu (qmailu ... jak je libo),
> ten je radi to fronty a vsechny odesle v okamziku pripojeni.

	Principelne je to asi spravne pres MTA, ale v situaci kdy mam jeden
ucet vybirany pres pop3 mi pripada trosku pracne studovat slozitou
dokumentaci k sendmailu nebo qmailu. Takze pro typicke workstation mi
reseni pres postovni program pripada jednodussi. Jenom nevim jestli
existuje

      >  DARLING, ARE YOU FINISCH ? NO, I AM SCOTIS(H) <
  /        \\  \___ (  <_> ) |  |  |  | \___ \  phone:+420506412674
 /_______  / \___  > \____/  |__|  |__|/____  > E-mail: skotak na email.cz