Pomaly boot z diskety

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na praha1.ff.cuni.cz
Úterý Červen 27 14:10:16 CEST 2000

Dobry den,

koupila jsem si novy stary pocitac (Cyrix 160 MHz, 32 MB RAM, atd.) a
chtela jsem si instalovat Slackware 7 ze zipky. Slackwarovska bootovaci
disketa bootuje, ale ta rychlost. Objevi se hlaska "Uncompressing boot
image to ramdisk" (nebo neco v tom smyslu) a ma naskakat asi patnact
tecek. Jedna tecka naskakuje 20 vterin, takze tahle faze bootu zabere
asi 5 minut. Pak uz to jede normalne. Hosi, co mi ten pocitac prodavali,
znaji jenom Windows -- trochu se divili, kdyz to videli, a meli pocit,
ze by to mohlo byt nejakym nastavenim v BIOSU. Ja jsem naposled kupovala
pocitac v 94. (486), takze na ten BIOS koukam jak vrana. Nevite nekdo,
cim to muze byt? Je to BIOSem, disketovou mechanikou, nebo mu tak trva
to ladovani do pameti? Na sve staricke 486 jsem tenhle problem nemela,
ani se 16 MB RAM.

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University