A zase SAP

Robert Dobozy robo na idata.sk
Úterý Červen 27 18:12:10 CEST 2000

On Sun, 11 Jun 2000 karel.salavec na ct.cz wrote:

> Budtez pozdrveni!

Podobne.

> Po instalaci mySAP.com na Linux (BTW: je normalni delat CD pro Linux na
> wirdowzech?)
> mi nastal trosku problemek s klientem. Vyzaduje totiz verzi 4.6neco a ty
> se zatim (pokud vim)
> vyskytuji jenom a pouze v Java verzi. Prilozena je implementace od IBM.

No a pre Windoze a pre vsetky podporovane Unix platformy okrem Linuxu.

> Bohuzel - i kdyz jsem poctive stahal poledni verze jak jre, tak sapgui
> stale dochazi k bleskovemu
> zhrouceni :((((((

Mne to chodi (ako som uz spominal) absolutne bez problemov. RH6.1 aj RH6.2
ale problem je v tom, ze musite mat IBMJava118-SDK-1.1.8-1.0 a nie JRE.
Teda podla toho ako sa pamatam. Neviem uz co som to spustal, ale muselo to
mat SDK. Myslim ze to bolo to PlatinGUI :-)

Aj ja sa uz 3 mesiace chystam nainstalit Workplace, ale akosi nestiham ...

S pozdravom

					Robo

*       INTERDATA SLOVAKIA      *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Resetkova 3             *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *