Grafika SiS

Viktor Voráč montyjackovo na post.cz
Úterý Červen 27 18:04:37 CEST 2000

Zdravim fsechny a moc prosim o pomoc.
Mam ve svym pocitadle desku P5F65 s cipsetem SiS 5513 a
integrovanou grafickou kartou SiS 5596. V BIOSu mam moznost
karte vyhradit z pameti RAM 256k-32Mb RAM. Ja mam nastaveno 4Mb.

Pri spusteni Xconfiguratoru mi najde nasledujici:

PCI polozka: Silicon Integrated
Systems [SiS] | SG86C205
X server: SVGA

To je snad OK

No, pak mam monitor KFC 14", pro kterej i kdyz nastavim jen 640x480 8bit,
tak mi Linux pri spusteni X-ek napise, ze karta je obsazena pameti o
velikosti 0
(pravdepodobne nevidi to nastaveni v BIOSu) a ze to nestaci pro nastavene
rozliseni. Da se to nejak obejit? Ta interni karta
je celkem vykonna a nechci se ji zbavovat.

Diky za kazdej kopanec.
Cau

--
Viktor Voráč