upgrade RPM

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červen 27 18:59:39 CEST 2000

On 27-Jun-2000 Milan Sorm wrote:
> upgradl jsem RPM na rpm-3.1-0.9.i386.rpm
>
> jenze ted mi nejde udelat rpm --rebuilddb s hlaskama typu:
>
> cannot open file /var/lib/rpm/packages.rpm: není souborem ani adresářem
>
> pricemz ty soubory tam prokazatelne existuji. co mam delat ?
Ja udelal jeste vetsi hloupost. Upgrade na rpm-4.0 a projevovalo se to dost
podobne. Nakonec jsem stahl rpm-3.0.5, ktere zde bylo doporuceno, preinstaloval
jsem ho pres 4.0 (chtelo to tusim nejake --force a --nodeps) a znovu mi to jede.
Nevim uz kde jsem ho stahl, odkaz bude asi v archivu.

Vrele doporucuji.

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 27-Jun-2000