RedHat 6.2 patch na jadro - problem s USB

karel.ondracek na atlas.cz karel.ondracek na atlas.cz
Středa Červen 28 06:52:22 CEST 2000

> Stiahol som si RPM (kernel-2.2.14-12.usb.ext3.i386.rpm z
> ftp://ftp.linux.org.uk/pub/linux/alan/USB/)  a nainstaloval, ale nic sa
> nestalo. Spustil som program USBView, ale ten takisto nic nenasiel.
> Potrebujem rozchodit tablet Wacom Graphire. Ten ma malu LEDku, ktorá sa po
> nabootovani vo Win98 rozsvieti. Po nabootovani v RH6.2 s nainstalovanym
> patchom sa vsak nerozsvieti. Co treba este spravit? Alebo ako dalej?
>
> Dakujem
> Schvarc Andrej

Stahnete si i kernel-doc-2.2.14-12.usb.ext3.i386.rpm a
pak si prectete /usr/doc/kernel-doc-2.2.14/usb/input.txt
Tam neco pisi o Wacom tabletech. Ja jsem naprosty laik v linuxu
a rozchodil jsem USB modem Askey /ten bych nerozchodil ve
Win95 nebo WinNT :-) /
                                                       Karel Ondracek