rdev /dev/fd0 , program init

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Červen 28 11:09:05 CEST 2000

 Roman Slechta napsal:
>  disketu a volnou partition /dev/hdc7.
>  pak jsem pouzil rdev /dev/fd0 /dev/hdc7
>  Spustil jsem bootovani z diskety a nic,
>  kernel panic, ... init =
>  no a ja nevim jak si nastavit
>  init = muj_init

V pripade bootovani z diskety nevim, jak parametry predat

napadaji me ale 3 jine moznosti:

1) dat muj vlastni program ( treba i shell-skript ) jako soubor
   /sbin/init, nebo /bin/sh (kamarad takhle poustel vlastni init napsany
   v pythonu), (popr. udelat symlink /sbin/init -> mujinit)

2) upravit zdrojaky jadra, aby spousteli jako init treba /sbin/mujinit
   a prelozit si svoje jadro
   (pokud jste jiz nejake to jadro sestavil, a mate alespon trochu paru
    o c-cku, tak je to trivialita)

3) udelat si bootovaci disketu pouzivajici lilo

>  vlastni cestu k initu, cetl jsem Pouzivame Linux, ale
>  tam to neni. V Linux-From-Scratch-HOWTO
>  je neco jako sysvinit, ale to nevim co je,
>  no a necetl jsem to poradne.

to je zminka o tom programu /sbin/init, ktery je soucasti redhat-u

>  Zajima mne jestli si muzu takto spustit
>  linux a naprogramivat si vlastni init,
>  nebo rovnou spustit nejaky program.

ano, viz vyse

s pozdravem

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a

Hi! I'm a signature virus, level 2. Help me spread!
Copy me into Your signature and increase the level number.