Server vs. video

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červen 28 13:59:37 CEST 2000

> Pocet uzivatelu, kteri na video muzou koukat muze dosahovat radove az nekolik tisic... :(

No tento tvoj problem by zaujimal aj mna. Ale ja sa zameriam (ak
dovolite) na nieco ine. Ked pocuvas na internete hudbu, tak prenosova
rychlost je nieco okolo 20kb/s. Video bude omnoho viac.
A teraz si to skus vynasobit krat 1000 alebo aky pocet klientov ocakavas.

20 x 1000 = 20 000 kb = 19,5 Mb/s

Povedz sefovi ze by musel mat minimalne 20Mb/s linku keby chel davat len
zvuk. Nech si prerata ci jeho firma tolko zarobi :-)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2