Sendmail

Ivo Hanuska hanuska.conference na trade-cz.com
Středa Červen 28 19:18:13 CEST 2000

Toto je sice na dotaz do konference o sendmailu, ale prosim, pro tentokrat
prominuto:

1. Musite si nakonfigurovat jeste nektere soubory. Budu psat tak jak to
funguje v RH 6.1 a myslim, ze v Suse to pojede stejne:
/etc/mail/ip_allow - sem napsat IP adresy, ktere pouzivaji nas relay, tedy
IP adresy tech stroju, ktere prez nas posilaji postu do sveta. Adresy mohou
byt i nekompletni. Nebo
/etc/mail/name_allow - sem napsat jmena pocitacu, co mohou pouzivat nas
relay viz predchozi. IP a jmena psat bud vedle sebe oddelne mezerami (tedy
treba 123.123.123.1 123.123.123.2 ...), nebo oddelene CR.

2. Neco je spatne s name resolverem. Bud nefunguje (spatne nastavena adresa
na name server, nejedouci resolver, konflikt mezi hosts a named atd.), nebo
funguje, ale nemate zaregistrovane zpetne mapovani (tedy pak se obratte na
sveho providera). Zkuste se podivat, jak se sendmail hlasi pri prijmu (tedy
telnet na port 25 pocitace, na kterem sendmail bezi). Pokud rika
"localhost.localdomain" tak je to nedobre.

S pozdravem

Hanuska