Server vs. video

Antonin Kral A.Kral na sh.cvut.cz
Středa Červen 28 23:50:13 CEST 2000

David Rohleder wrote:

> Sorry, na TEN155CZ multicasting nejede (ne ze by kdysi nejel :), ale
> bohuzel ciscu to v ruznych kombinacich IOS, karet a konfigurace
> nedelalo dobre, a proto byl multicasting odstaven.

To je i neni tak uplne pravda. Zakladni problem se smerovanim ma
multicastovy provoz na PVC do Dante. Takze z tohohle pohledu je TEN
odriznut od sveta. Na druhou stranu se ve svetlych chvilkach siri
multicast po "vnitrnim" TENu. Jako priklad (kdyz uz sem ho postavil :-))
bych uvedl Radio Strahov, ktere vysila... Nedavno jsem mluvil s par
lidma a zakladni problem je pry multicast kontra MPLS...

Ale slibovali, ze Cisco ma snad dodat nejake u/opravene IOSy, tak se
nechme prekvapit...

Tonda Kral