ttf fonty v X v SuSE 6.3/6.4

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 29 12:00:57 CEST 2000

On Wed, 28 Jun 2000, Jirka Dutka wrote:

>V SuSE 6.4 je balicek xfstt.rpm .

Xfstt znam az moc dobre (prohlidnete si zdrojaky ;-). Jen
jsem vzdycky pouzival RH a kdyz ten zacal podporovat .ttf
primo v X-serveru, tak jsem se na xfstt vykaslal...

Nevite nekdo, proc to SuSE nedela taky tak. (Jsou nejake
"politicke" duvody nemit ttf podporu primo v X-ec?)

Jinak diky.

Petr Tomasek

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)