Podpora PostgreSQL v PHP skriptu

Konstrukce elektroniky Uniplet elektronika na uniplet.cz
Čtvrtek Červen 29 12:25:04 CEST 2000

Ahoj,
mam problem s volanim funkci podporujicich PostgreSQL v PHP skriptu - pokud tak ucinim,
v prohlizeci se zobrazi: PHP ERROR: unsupported or undefined function (nebo neco podobneho).
Pouzivam distribuci RedHat 6.1 a k ni prislusejici rpm baliky Apache, PHP3 a PostgreSQL.
Vsechny uvedene programy (vcetne Postmastera) bezi vicemene bez problemu. V php3.ini
jsem odkomentoval vse potrebne pro PostgreSQL, modul zde uvedeny jsem vsak nikde nenasel.
Jak nastavit PHP, aby rozumelo funkcim PSQL?