init & messages (fwd)

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Červen 29 13:47:04 CEST 2000

On Thu, 29 Jun 2000, Martin Spirk wrote:

> Ale stejne nevim kde se bere ono [ OK ] nebo [FAILED]. Udelal jsem si vlastni
> script, ktery podle vzoru vytvari soubor ve /var/lock/subsys, takze mi to pri
> bootu pise OK, ale pokud to pustim rucne napr. v xtermu tak nepise nic, zatimco
> ostatni init scripty jo.
Nevim, jestli Vam dobre rozumim, ale zkuste se podivat do souboru
/etc/rc.d/init.d/functions
Tam jsou funkce, ktere ty barevne hlasky delaji, mozna, ze potrebuji jen
trochu upravit, aby psaly i do xtermu nebo jinam.

Zdravi Jaroslav Honsa.