Podpora PostgreSQL v PHP skriptu

mario mario na itnet.cz
Čtvrtek Červen 29 13:37:00 CEST 2000

"Konstrukce elektroniky Uniplet" <elektronika na uniplet.cz> píše v diskusním příspěvku news:005101bfe1b4$4bd0c800$0a01a8c0 na uniplet.cz...
> Ahoj,
> mam problem s volanim funkci podporujicich PostgreSQL v PHP skriptu - pokud tak ucinim,
> v prohlizeci se zobrazi: PHP ERROR: unsupported or undefined function (nebo neco podobneho).
> Pouzivam distribuci RedHat 6.1 a k ni prislusejici rpm baliky Apache, PHP3 a PostgreSQL.
> Vsechny uvedene programy (vcetne Postmastera) bezi vicemene bez problemu. V php3.ini
> jsem odkomentoval vse potrebne pro PostgreSQL, modul zde uvedeny jsem vsak nikde nenasel.
> Jak nastavit PHP, aby rozumelo funkcim PSQL?

jsou vpodstate 2 moznosti.

1. stahnout si zdroje a zkompilovat php dle svych potreb
2. pouzit nabizene mrpm baliky

pisete, ze mate nainstalovane rpm a presto vam podpora postgresu nefunguje. napiste,
v kterem adresari mate php3.ini a v kterem je pgsql.so . pripadne zaslete vypis funkce
phpinfo() a myslim, ze vse bude jasnejsi (php3.ini v jinem adresari, nez ho php hleda apod.)

--
M. Foltýn
ICQ: #43376752