Konfigurace GTK+ (programy postavene nad GTK+, bezici pod KDE) - vyreseno

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Červen 29 13:59:09 CEST 2000

Libor Chocholaty:
> nemelo by tam byt _jmeno_ fontu a ne jmeno souboru?

mate pravdu melo. Cestina funguje. Ma to jen maly kaz, popisy nekterych
tlacitek se na to tlacitko nevejdou. Nelze to vyresit zmenou velikosti
fontu, nebot tomu se velikost tlacitka automaticky prizpusobuje. Mozna by
pomohl jiny typ pisma (zkouseno s adobe helvetica).

Michal Krause:
> #-----------------------------------
 > style "gtk-tooltips-style" {
>   bg[NORMAL] = "#ffffc0"
> }
>
> widget "gtk-tooltips" style "gtk-tooltips-style"
>
> include "/usr/local/share/themes/Step/gtk/gtkrc"
>
> style "main_button" = "button" {
>         font = "-adobe-helvetica-medium-r-normal--12-*-*-*-*-*-iso8859-2"
> }
> class "GtkWidget" style "main_button"
> #-----------------------------------

Diky, tenhle soubor chodi, zacal jsem tudiz experimentovat a zjistil, ze
pokud soubor gtkrc obsahuje zhruba toto:

#cut------
style "gtk-tooltips-style{
.
neco
.
}

 widget "gtk-tooltips" style "gtk-tooltips-style"
.
neco
.
 class "GtkWidget" style "gtk-tooltips-style"

gtk+ jej nepouzije, aniz by vsak vypsalo nejakou hlasku. Zkratka nesmi se
stejny "style" objevit ve "widget" a zaroven v "class".

Diky za pomoc

S pozdravem Zdenek Bohm