linuxconf

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Červen 29 13:46:46 CEST 2000

> Mam takovy zacatecnicky dotaz:
> pokud nainstaluji na RH6.1CZ apache a nakonfiguruji pomoci linuxconfu,
> restartuji pocitac, pak nejsem schopny linuxconf spustit - udela to soubor
> core (segmentation fault) (kdyz uz jsem u neho - da se nejak precist?) -

Tohle uz tu jednou bylo. Core se da krokovat pomoci gdb. Podrobnej bud v
man. strankach, nebo v literature (vhodna je kniha Pouzivame Linux).

> takze nemuzu nic konfigurovat. Nevite, cim to je?

Rekl bych ze tim, ze pouzivate RedHati konfiguracni nastroje. Linuxconf je
pekny bastard, zrovna jako sndconfig a podobne. Vrele doporucuji nastudovat
a pak editovat primo konfiguracni soubory.
Kdyz jsem instaloval doma zvukovku, sndconfig vzdycky ohlasil jeji typ a pak
padl na hubu (a vzal s sebou cely Linux), pripadal jsem si jak ve
Windowsech. Pak jsem nacpal moduly od zvukovky do conf.modules, vsechno
chodi a jsem spokojenej.

S pozdravem Zdenek Bohm