Postoni klient pro DOS

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Čtvrtek Červen 29 16:01:18 CEST 2000

Ahoj
Co treba Pegasus Mail? Ten by se nedal pouzit?

### Jan Havlicek napsal dne 28 Jun 00, v 15:53 :

> PC Pine pro DOS. Umi i IMAP.
>
> BTW kdyby nekdo vedel o jinem pouzitelnem IMAP klientu pro DOS a pro
> Win32 rad se poucim.
>
> Potiz je v tom, ze ho potrebuju pro velke mnozstvi uzivatelu kteri
> migruji mezi velkym mnozstvim pocitacu, takze skoro vsechno nac jsem
> zatim narazil vypadlo, vetsinou z duvodu nemoznosti rozumne davkove
> spravovat konfiguraci klentu, nebo proto, ze neumi spravne pracovat s
> ISO8859-2
>
> Honza

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail