mke2fs pro disk na mailboxy a squid cache

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Čtvrtek Červen 29 17:43:15 CEST 2000

Dobry den,

mam 12 Gb partisnu ,ktera bude obsahovat vicemene pouze squid cache a mailboxy
(cca 100-200 uzivatelu).

Mate nekdo dobry tip na parametry pro mke2fs ?

Ja bych navrhoval toto, ale necham se poucit zkusenejsim.

mke2fs -T news -b 2048 -m 0 /dev/hdb3

vylezlo z toho :

Block size : 2048
3147760 inodes,6293463 blocks

Bez toho -b 2048 mi to dalo block size 4096, coz mi prijde docela hodne,
nicmene newsy se chovaji asi dost podobne (hodne malych souboru) a to -T news
by to melo snad trosku optimalizovat pro newsy, tak me to zviklalo.

Jo a neradte mi ReiserFS, nebo ma s nim nekdo velmi dobre prakticke zkusenosti ?

Dekuji

Frantisek Dufka