Linux a i840

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červen 29 19:13:44 CEST 2000

On 29/06/2000, Masin, Vladimir wrote:

> Relativne - MTH v i840 se nesnasi s ECC SDRAM, coz pro server ci lepsi
> workstation neni zrovna idealni; vykon stejne jako u i820 trpi nutnosti
> prekladu ze 16bit (RDRAM) na 64bit (SDRAM) sbernici.

> Pokud pujde o server, pak staci PCI videokarta a tim padem veskere periferie
> pojedou ve standardnich podminkach (PCI na BX133 bezi na std. 33 MHz).

Diky za info, ono to mezi tim nabralo necekany obrat, protoze nekteri
vyrobci stahli z prodeje nejenom i820, ale i i840 a blbe se to shani.
Takze ted jeste zjistuji informace o VIA964.
Obycejne BX nechci, vypada to jako slepa ulicka (100 MHz, takze nic
lepsiho, nez 750 MHz tam uz asi nepujde a vzhledem k tomu, ze s PIII na
733 [pri 133MHz] nebo 750 [pri 100MHz] chceme zacit, byl by ten server v
podstate neupgradovatelny).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi