linuxconf

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Čtvrtek Červen 29 20:56:00 CEST 2000

Bezte do /lib/modules/verze/net a tam si prohlidnete nazvy ... vetsinou
se to da trefit i podle nazvu, nekdy pomuze pokus-omyl.

jinak nechapu zapisovani do conf.modules, ja dam proste "insmod modul" a
vsechno ostatni budiz zarizenou automaticky.

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3