Problemy s SSH

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červen 29 22:04:33 CEST 2000

DDV,
 stala se mi takova divna vec - upgradoval jsem mandrake 7.0 na 7.1. Vsechny
sluzby jedou presne tak, jak bych si predstavoval - s vyjimkou SSH serveru.
Ten pri startu s defaultni konfiguraci hlasi pri generovani klicu cosi o
prilis velke hodnote G, ale klic vygeneruje. Pak ovsem pri jakemkoliv pokusu
o spojeni zapise do logu pouze refused from <nejaky host>. Podotykam, ze je
to hlaska od sshd (ne od firewallu). Pritom v konfiguraci ma povolene pro
jistotu vsechny hosty (konecna tentyz konfiguracni soubor s uspechem
pouzivam na vsech ostatnich strojich)
Debud mod je uplne presne stejne sdilny - ani slovo navic.
ldd na /usr/sbin/sshd vypise hafo (sedm?) knihoven, ktere ovsem vsechny mam.
Mate nekdo nejakou ideu cim by mohl byt problem zpusoben?
Verze ssh: 1.2.27i, pripadne openssh 2.cosi cosi dodana k Mandraku. Obe
hlasi stejny problem a i vysledek je stejny. Vse linkovano proti glibc 2.1
(pochopitelne).
Zdenek Mazanec