Linux s vice IP

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pátek Červen 30 01:59:11 CEST 2000

Jeste nikdy jsem nevidel, aby na linuxu nebo i ciscu byly dva ethernety
s IP ve stejne siti. Pokud se dela zalozni spojeni, dela se to tak, ze
oba interfacy maji stejnou IP, a navic jsou na druhe strane v nejakem
inteligentnejsim switchi.

To i pokud zkusite na ciscu udelat e0/0 napr. jako 10.0.0.1/24 a
e0/1 jako 10.0.0.2/24, tak vas kopne, ze to nelze. Pakety s dvema source
a dest adresama neexistujou...

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3