SMB :-((

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Pátek Červen 30 07:09:36 CEST 2000

Samba, no comment. Obcas mi to padane na drzku (tak jednou za mesic, nekdy
po tydnu... samozrejme bez cehokoliv chytitelneho v logu). Problem mam ale v
tom, jak ji udrzet pri zivote. Myslite si nekdo, ze by se dala pridat do
inittabu, aby ji init sam nahazoval, pokud by sla down?
Taky by ji mohl spoustet inetd, ale cetl jsem, ze je to dobre pro malou
zatez a ja mam na to cca 20 klientu s dosovskym uctem v PC Fandu. To se vsak
brzy zmeni za aplikace ve Foxce, takze doufam, ze nebudou proiblemy.

Diky, ahoj, Vanous.