Zase sit.

Jan Pavlík gandie na fatboy.cz
Pátek Červen 30 09:10:16 CEST 2000

Ahoj,
uz me sice musite nenavidet, ale ja mam asi silene problemovej linux nebo jsem naprostej blb.
Propojil jsem si konecne firewall s mym pocitacem a mikrovlnama. Vzajemna komunikace pocitacu funguje (ping, ftp, telnet). Ze serveru je mozne na internet, ale z meho pocitace ne.
Firewall jsem zrusil jakykoliv pravidla a postupne zkousel ipfwadm a ipchains, cim to je, ze nemuzu ven :(
kdyz jsem nastavil u vseho policy accept, a stejne ani tuk, tak jsem to po 8mi hodinach hledani chyby, poznamky v HOWTO ci jine konferenci, pripojil kabel zpatky a pisu Vam.

Dekuju, jdu spat... dobrou :)
Gandie