Zase sit.

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Červen 30 09:58:10 CEST 2000

Dobry den,

Jan Pavlík wrote:

> [...]
> uz me sice musite nenavidet, ale ja mam asi silene problemovej linux nebo jsem naprostej blb.
> Propojil jsem si konecne firewall s mym pocitacem a mikrovlnama. Vzajemna komunikace pocitacu funguje (ping, ftp, telnet). Ze serveru je mozne na internet, ale z meho pocitace ne.
> Firewall jsem zrusil jakykoliv pravidla a postupne zkousel ipfwadm a ipchains, cim to je, ze nemuzu ven :(
> kdyz jsem nastavil u vseho policy accept, a stejne ani tuk, tak jsem to po 8mi hodinach hledani chyby, poznamky v HOWTO ci jine konferenci, pripojil kabel zpatky a pisu Vam.

No, nevim, jak to mate vsechno nastaveny, ale v manualu k
ipchains je priklad v podstate stejny jako ten vas, jen tam ubyde
par pravidel pro demilitarizovanou zonu, jak to tam nazyvaji...
Nechcete si to precist? U me (debian potato) je to
/usr/share/doc/netbase/ipchains.txt.gz. Je to pomerne dost
stranek, ale ta konkretni pravidla jsou v kapitole (tusim) 7.

BTW: nezapomnel jste nahodou na prikaz:

echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward ???

> Dekuju, jdu spat... dobrou :)

az na veky... :-)

> Gandie

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72