FW: Problem s LILO verze 21, hda+W98, hdc+Linux 6.2, obrazovka plna znaku 01

Pavel Pokorný pokorny na fm.vse.cz
Pátek Červen 30 12:59:29 CEST 2000

S LILO jou stale problemy, ale prece nebudeme pouzivat ve 21 stoleti
diskety!

	Mam disk 1G s W98 na hda, pridavam disk 500 M na hdb (vetsi nemam) a po
instalaci Linux 6.2 nejde dobre boot pomoci LILO. Linux startuje dobre, ale
pokud dam volbu W98, objevi se L01 01 01 az je toho plna obrazovka a musim
W98 startovat z diskety. Jeste tam mam CD na hdd.
	Prohlednul jsem zavadeci disketu a nasel tam soubor LILO.CONF a ma uplne
jiny obsah, nez ten na disku, coz me take mate, ale Linux pomoci ni jde
zavest dobre.
	Zajimave pro me je, ze pokud byl disk s Linux na hdd, tak se L01 01 01 ...
objevilo bez volby, primo a musel se Linux bootovat z diskety. Take pokud
jsem chtel ulozit LILO (prikaz LILO) na pevny disk ci disketu, byl obraz
"too big", ackoliv mel velikost asi 600k.

V FAQ jsem se docetl, ze mam dat LILO -V ci parametr lba32, ale memu LILO se
to nelibi a hlasi spatne parametry.

Na dalsim PC mam W98, boot automaticky, W95 boot pres disketu a Linux pres
program LOADIN. Zvladlo by to LILO bez diskety a spousteni LOADIN vsechny 3
systemy?

Zrovna zjistuji, ze s timto problemem nejsem sam.
									S pozdravem Pavel