sgi xfs a jadro 2.4.0

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Červen 30 15:23:26 CEST 2000

Dobry den,

Peter Ronai wrote:

> skusal som patch na jadro 2.4.0 test1 ale bolo to nejake blbe
> sice sa mi podarilo zkompilovat ale len ako rpm z ich makefilu
> klasickou cestou je to temer nemozne
> chcel som totiz zakompilovat podporu xfs do jadra a bezat na xfs miesto na
> ext2 ale bohuzial prave to sa mi nedari
> robil to niekto
> bez toho nestastneho patchu to ide v pohode ale potom tam nie je xfs :(

Vcera jsem to zkousel: na jejich strankach je popis, jak si
muzete primo od sgi stahnout z CVS cely strom jadra vcetne toho
patche. Me se to zase nepodarilo opatchovat... :-( Ale pak uz
kompilace probehla korektne. Zatim jsem to ale nemel moznost
vyzkouset, tak nevim, jak to funguje... Taky by se mi to libilo
:-)))

> dz

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72