Fw: Vytuhnuti systemu

Michal Sobek michal.sobek na bigfoot.com
Pátek Červen 30 08:51:32 CEST 2000

 Nevim, mozna to s tim nesouvisi, ale me neco podobneho delala jakasi S3
 karta, pokud mela prepnout rozliseni, ale kdy to presne udelalo uz ani ted
 nevyzkousim, nebot jsem se ji velmi rychle zbavil, ale bylo to hlavne pri
 prepnuti mezi windows a dosovskou aplikaci Control panel