Sendmail filter rules

Jaroslav Frk Jaroslav.Frk na cnw.cz
Pátek Červen 30 16:55:44 CEST 2000

Dobry den,
potreboval bych nastavit sendmail tak, aby kazdy odesilany a prichozi mail
se dorucil na adresata, ale kopie kazdeho mailu se odeslala na dalsiho
uzivatele. Je to z duvodu zalohovani mailu. Kazdy uzivatel ma mailbox napr.
novak, kam mu bude chodit normalne posta a pak ma vytvoren kazdy uzivatel
zalozniho usera napr. novakbackup, kam by prave mela chodit kopie kazdeho
prichoziho a odchoziho mailu. Prichozi maily jsem uz vyresil(pomoci alias),
ale najit jak nastavit Sendmail 8.9.3 tak aby posilal automaticky kopii na
uzivatele novakbackup se mi nepodarilo.
Poradi nekdo?

Dekuji J. Frk