Vypalovani CD s ceskymi znaky v nazvech souboru

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Červen 30 18:02:25 CEST 2000

Vladimir Naprstek <vladimir.naprstek na prodeco.cz> wrote:
> Stahl jsem si balik mkisofs-1.12-1cz.i386.rpm dnes po obede z mista, ktere
> mi bylo naznaceno v jedne predchozi odpovedi.
> mkisofs -version mi rekne "mkisofs 1.12 (i686-pc-linux-gnu)". Taky jsem si
> rikal, ze tam ta jednicka na konci chybi, ale pak jsem usoudil, ze ten co
> ten cesky balik udelal uz neupdatoval cislo verze...

Verze mkisofs je 1.12; to 1cz je jenom verze zabaleni RPM baliku (mela by
se zvysit pri kazdem prebaleni), ktera se samozrejme do verze programu
vubec nedostane.

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229