Linux jako proxy a mail server

Ivo Hanuska hanuska.conference na main.trade-cz.com
Pátek Červen 30 20:24:43 CEST 2000

Dobry den,

nechci vyprovokovat debatu (kolikatou uz) o slusnosti chovani v konferenci,
ale:

1. Kupte si nejakou distribuci, nebo si nejakou okopirujte, nebo sezente
(treba SUSE z Chipu) - vidim, ze ji uz mate, tak vidite. Krok 1 jste uspesne
splnil
2. Jak ma nekdo napsat pro Vas vhodne reseni, kdyz nevime na co budete onen
proxy + mail server pouzivat. Navic kdyz ja napisu ze Vam doporucuju treba
Squid a Sendmail, budu bit ze vsech stran za to, ze sendmail je pomaly,
nebezpecny a kdovijaky jeste a ze si mate poridit treba Qmail atp. atp.
Navic bych doporucoval rozjet i bind (named).
3. Ja mam pevnou lajnu, ale mam domenu (coz neni takovy problem
zaregistrovat). Pouzivam RH 6.1 + apache + Squid + Sendmail. Slape to dobre.
Zatim s tim nejsou moc problemy.

Pokud chcete dalsi odpovedi, doporucuju se ptat opravdu konkretne. Jinak
budete ukamenovan - a bohuzel musim rici, ze pravem.

S pozdravem

Hanuska