MC

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Březen 1 06:02:07 CET 2000

> Zdarec All,
>
> Sem si ted nainstalil RH6.1 v praci a vsimnul sem si, ze MC na teze
> distribuci co mam doma na me mluvi cesky, kdezto v praci anglicky.
> Nechapu jak se to mohlo stat. Sem zvyklej na anglickyho a ta cestina me
> tam tak nak.. proste prudi.
> Da se to nekde zmenit? A jak?
>

> Cauky
>                                                   Honza đB-Q

	Mrknete se, zda se vam nenainstaloval taky gmc. Ja nedavno resil
stejny problem, ale opacne: Po opakovane instalaci jsem o cestinu v mc
prisel, i kdyz jsem ji pred tim mel. Pricinou byl prave chybejici balicek
gmc. Locales muze pritom zustat netknute. Otazkou ovsem zustava, zda v
X-kach nepouzivate gnome a gmc nepotrebujete.