SB 128

Milos Svasek svasek na pvt.net
Středa Březen 1 08:18:07 CET 2000

root wrote:

> no, vlastne jsem to uz jednou zkousel, ale v X a to byla ta chyba,
> tentokrate to zafungovalo, ale nejak nemuzu rozchodit systemove zvuky v
> kdm, pres prehravac zazanamu to wavy prehrava normalne. je nekde nejaky
> konf. soubor kde by se to dalo doladit rucne?
> jeste jen tak na okraj, nejaky mp3 prehravac pro KDE?

... kdyz jsem se jen tak letmo koukal na KDE, tak jsem si nastavil zvuky v
tech ovl.panelech (nebo co to je), ale stejne mi to nefungovalo. V GNOME to
bylo OK. Jak uz jsem rikal, KDE neznam, Ale co se tyka prehravace MP3, tak v
distribuci RH 6.1 je  programek zvany XMMS, a ten vypada vpodstate jako
Windowzi WinAmp. Zrovnatak se tam mohou pridavat plug-iny a skiny(skiny jsou
myslim kompatibilni s WinAmpovskejma)

Koukni na: http://www.xmms.org

          Svasek Milos
        svasek na pvt.net