mod_czech, apac 1.3.12 a php 3.0.15 neoficiálně

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 1 11:03:16 CET 2000

Všechny zdravím,

  trochu jsem si pohrál s mod_czechem a nebylo moc těžké ho upravit, aby
  spolupracoval se $subj. Pokud by někdo z Vás měl zájem o vyzkoušení
  (zatím ho zkouším jen já), neoficiální balík je na:

    http://www.ff.cuni.cz/~prantl/apache/mcz_1.3.12_3.1.0b4-1.tar.bz2

  Kdo chce, může tedy zprovoznit mod_czech s apačem 1.3.4 - 1.3.6, 1.3.9
  (původní balení, popř. patche) a 1.3.12.

  Aby se mi (i Vám IMHO ;-) to líp instalovalo, sdružil jsem patche
  do jednoho a mírně zaktualizoval návod, který už byla trošku
  out-of date.

  Zkouším to na:

    apache 1.3.12
      mod_czech 3.1.0b4-1
      mod_perl 1.21
      mod_ssl 2.6.0
      php 3.0.15
        msql, imap, apod.

  Běží mi to, jen jsem zaznamenal jeden rozdíl při přechodu z 1.3.9 na
  1.3.12 - musím ukončovat URL lomítkem, pokud dám na konec adresář.
  Přitom adresář není aliasem, kde bych to chápal. Konfiguraci jsem
  převzal z 1.3.9, mod_dir se nezměnil. Dělá to i samotný apač bez ničeho.

  Nezměnilo se Vám takhle chování apače při opuštění 1.3.9 ?

    s pozdravem,

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl